ELTE könyv webáruház

Elte kiadó webshop

Részletes keresés

Default welcome msg!

Se vele, se nélküle?

Se vele, se nélküle?

Szerző: Lányi András, László Miklós (szerk.)

Kiadás éve: 2014

Kiadó: Complex Kiadó

Nyelv: magyar

ISBN: 9789632953861

Kötés: keménytáblás

Oldalszám: 324

Állapot: Most nem rendelhető

Normál ár: 2 940 Ft

Eötvös ár: 2 940 Ft

A te árad:
2 940 Ft

Nincs készleten

Személyes átvétel boltunkban (azonnal átvehető)
vagy átvételi ponton (legfeljebb 2 nap)
Személyes átvétel
Pick Pack ponton
Budapesten 3 munkanap
vidéken 4 munkanap
Házhoz szállítás
legfeljebb 3 munkanap

Részletes leírás


Válogatásunk a médiával foglalkozó, elismert hazai szerzők nézeteit mutatja be. Reményeink szerint kiderül belőle, hogy médiatudomány – nem létezik. A szó hagyományos, diszciplináris értelmében másról kell hogy beszéljen a kommunikációs rendszerek kutatója, a szociológus, a pszichológus, a nyelvész, a politológus és a politikai filozófia művelője. Ha igaz az, hogy minden szakterület illetékessége addig és csakis addig terjed, ameddig a saját előfeltevései szerint, a maga fogalmi keretei között konstruált tárgyról nyilatkozik, akkor nem szabad, hogy megtévesszen bennünket a téma azonossága: nincs közös valóságunk, se virtuális, se háromdimenziós. A diszciplináris határokon kiserkenő új és új interdiszciplínák zavarba ejtő sokasága azonban óhatatlanul kételyt ébreszt a tudományterületek elhatárolásának hagyományos eljárása iránt. A problémaközpontú megközelítés egyenesen megkívánja a különféle kompetenciákkal rendelkező szakemberek együttműködését. Szerzőink véleménye között markáns különbségeket fedezhetünk fel. Arra törekedtünk, hogy válogatásunkban mind a négyféle, médiaelméletben uralkodó gondolkodásmód szóhoz jusson. A kötet szerkezete pedig szerzőink érdeklődésének megfelelően alakult: a fejezetek egy-egy időszerű, a közvéleményt is élénken foglalkoztató téma köré rendeződnek. A tanulmányok a közösségi hálózatoktól a közszolgálati médiáig a médiauniverzumban zajló változásoknak a kultúrára és a politikára, az egyén szocializációjára és társas kapcsolataira gyakorolt hatását vitatják.

Kapcsolódó termékek: