ELTE könyv webáruház

Elte kiadó webshop

Részletes keresés

Default welcome msg!

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Szerző: Veres Zoltán

Kiadás éve: 2009

Kiadó: Akadémiai Kiadó

Nyelv: magyar

ISBN: 9789630586702

Kötés: keménytáblás

Oldalszám: 578

Állapot: Rendelhető

Normál ár: 5 750 Ft

Eötvös ár: 5 462 Ft

A te árad:
5 462 Ft

Raktáron

Személyes átvétel boltunkban (azonnal átvehető)
vagy átvételi ponton (legfeljebb 2 nap)
Személyes átvétel
Pick Pack ponton
Budapesten 3 munkanap
vidéken 4 munkanap
Házhoz szállítás
legfeljebb 3 munkanap

Részletes leírás


A szolgáltatásmarketing alapkönyveAz élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében.   Domonkos András    vezérigazgató    Lombard Lízing Zr  

Kapcsolódó termékek: