class=" catalog-product-view catalog-product-view product-a-kozossegi-media-nagykonyve categorypath-konyvek-bolcseszettudomany-kommunikacio category-kommunikacio">

ELTE könyv webáruház

Default welcome msg!

A közösségi média nagykönyve

A közösségi média nagykönyve

Hogyan vidd sikerre céged és önmagad

Szerző: Klausz Melinda

Kiadás éve: 2016

Kiadó: Athenaeum Kiadó

Nyelv: magyar

ISBN: 9789632935256

Kötés: keménytáblás

Oldalszám: 319

Állapot: Rendelhető

Normál ár: 3 490 Ft

Eötvös ár: 3 490 Ft

A te árad:
3 490 Ft

Raktáron

  • Személyes átvétel könyvesboltjainkban legfeljebb 2 nap
  • Személyes átvétel Pick Pack Ponton Budapesten 3 munkanap, vidéken 4 munkanap
  • Házhoz szállítás legfeljebb 3 munkanap

Részletes leírás

Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.A szerző, Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook hirdetését pedig 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség 2015-ben két KKV-Marketing Gyémánt díjjal is kitüntette közösségi média marketing megoldásai és eseménykommunikációja miatt.