ELTE könyv webáruház

Elte kiadó webshop

Részletes keresés

Default welcome msg!

Digitális nemzedék a tanulási folyamatban

Digitális nemzedék a tanulási folyamatban

Középiskolások internethasználati ls tanulási preferenciái, énképe és digitális kompetenciája

Kiadás éve: 2017

Kiadó: Takács Etel Pedagógiai Alapítvány

Nyelv: magyar

ISBN: 9786158035125

Kötés: kartonált

Oldalszám: 258

Állapot: Rendelhető

Normál ár: 2 200 Ft

Eötvös ár: 2 200 Ft

A te árad:
2 200 Ft

Raktáron

Személyes átvétel boltunkban (azonnal átvehető)
vagy átvételi ponton (legfeljebb 2 nap)
Személyes átvétel
Pick Pack ponton
Budapesten 3 munkanap
vidéken 4 munkanap
Házhoz szállítás
legfeljebb 3 munkanap

Részletes leírás


Tóth-Mózer Szilvia pszichológusként, pedagógusként és IKT módszertani szakemberként dolgozik. Jelenleg az ELTE Rektori Kabinet Oktatásfejlesztési és Tehetséggondozási Irodájának munkatársa, e-learning szakértő. Korábban az ELTE PPK-n pedagógia és andragógia szakos, valamint tanárszakos hallgatóknak tartott kurzusokat, illetve OKJ-s képzésben tanított leendő gyógypedagógiai asszisztenseket, pedagógiai és családsegítőket, kisgyermekgondozókat. Az Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. IKT módszertani munkatársaként számos, a digitális írástudás fejlesztését elősegítő programban, kutatásban, képzésben és kiadványkészítésben működött közre.Tóth-Mózer Szilvia disszertációjában a szakirodalom elemzése és saját empirikus kutatása alapján a fiatalok és a digitális kultúra viszonyrendszerét vizsgálja. A munka igyekszik eloszlatni néhány megalapozatlan feltételezést. Néhány megállapítása, amelyek tudományos hátterére a digitális kultúra iránt érdeklődő pedagógusok különösen kiváncsiak lehetnek: a digitális kompetencia nem tantárgyfüggő és nem kötődik speciális technológiához; a digitális bennszülöttség konstrukciója inkább negatív konnotációval jellemezhető, amivel a fiatalok 10%-a ha azonosul; a digitális nemzedék nem egységes a digitális tanulói jellemzők tükrében, tehát tévedés lenne olyan sajátosságokra alapozni a pedagógiai módszereket, amelyek nincsenek jelen a tanulók nagy részénél.A Takács Etel Pedagógiai Alapítvány kuratóriuma 2015-ben kiadványsorozatot indított azzal a céllal, hogy értékes doktori disszertációkat és szakdolgozatokat hozzáférhetővé tegyen a szélesebb szakmai közösség, illetve az érdeklődő olvasók számára. A megjelentetésre ajánlott értekezések- tisztelegve az alapítvány névadója előtt, akit munkássága két szakterülethez kötött- a nevelés-, illetve a nyelvtudomány területéhez kapcsolódnak. Publikált változatuk (esetleges vitatható részleteikkel, tévedéseikkel együtt) lényegében megegyezik a tudományos fokozathoz vagy egyetemi diplomához vezető értékelési folyamatban szereplő dolgozattal. Minőségüket a doktori iskolák, a képzőhelyek szakemberei fémjelzik. A TEPA reméli, hogy kezdeményezésével hozzájárul a szakmai diskurzusok élénkítéséhez, új kutatógenerációk megismertetéséhez.

Kapcsolódó termékek: